فال حافظ امروز سه شنبه 11 بهمن با تفسیر مفصل + توصیه حافظ به شما



به گزارش اقتصاد آنلاین، فال گرفتن از آثار ادبی یکی از خرافات قدیمی این منطقه است. با گذشت زمان، مردم این سرزمین به نویسندگانی مراجعه می کردند که به زعم آنها از واژه های مناسب برخوردار بودند. اما با گذشت زمان تنها حافظ در فرهنگ عامه ما باقی مانده است.

برای دانستن فال حافظ امروز 11 بهمن با تفسیر مفصل این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز برای متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال امروز 11 بهمن برای متولدین فروردین

غزل شماره 447 دیوان حافظ: با ما بیا، مرز این کینه

تعبیر غزل شماره 447 حافظ در طالع شما:

این همه نفرت و عصبانیت دردی را دوا نمی کند، سعی کنید خود را کنترل کنید و از عقل خود استفاده کنید. برای حل مشکلات، با درایت عمل کنید و از دوستان قابل اعتماد کمک بخواهید.

خداوند سرشار از رحمت و فضل است، به لطف بیکران خداوند ایمان داشته باشید و به او اعتماد کنید که همه چیز در اختیار اوست.



فال امروز یازدهم بهمن ماه برای متولدین اردیبهشت است

غزل شماره 242 دیوان حافظ: بیا که دست راست شاه منصور می رسد

تعبیر غزل شماره 242 حافظ در طالع شما:

مژده برای شما که در کار خود موفق خواهید بود و خبرهای خوب و شادی دریافت خواهید کرد. این پیروزی ها حاصل تلاش و تلاش شماست و اگر کمی غفلت کنید می توانید آنها را محروم کنید.

در کاری که انجام می دهید محکم باشید، مواظب باشید مبادا برخی افراد سودجو از شما سوء استفاده کنند و شما را گمراه کنند. باهوش و محتاط باشید و از محیط اطراف خود غافل نشوید.

فال امروز 11 بهمن برای متولدین خرداد

غزل شماره 319 دیوان حافظ: سالها پیرو دین بودم

تعبیر غزل شماره 319 حافظ در طالع شما:

زحمت کشیده اید و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، اما ناامید نباشید که بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسید و روزهای خوشی فرا می رسد.

برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورد اعتماد خود مشورت کنید و دوستان را از دشمنان جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کنید و همیشه به یاد خدا باشید.

فال امروز یازدهم بهمن ماه متولدین تیرماه

غزل شماره 410 دیوان حافظ: ای تخت پادشاهی درست بالای سر توست

تعبیر غزل شماره 410 حافظ در طالع شما:

شما مزیت های زیادی دارید و سزاوار هر چیزی هستید که به دست آورده اید. شما یک ضربه زن خوش شانس هستید.

خوشبختی روی شانه هایت می نشیند و تو را دنیا دوست می دارد. شما عقل و تدبیر زیادی دارید و به زودی خواسته های قلبی شما برآورده می شود.

فال متولدین مرداد امروز 11 بهمن

غزل شماره 323 دیوان حافظ: دست کوتاهم بر من سنگین است

تعبیر غزل شماره 323 حافظ در طالع شما:

اعتماد به نفس خود را از دست می دهید و بارها فکر می کنید که شایسته نیستید. ضعف و ناتوانی شما را از اهدافتان دور می کند، سعی کنید اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره به دست آورید.

در زندگی با کسی کاری ندارید و ذهن شما تنهاست و این یکی از ویژگی های خوب شماست. به کمک دوستان وفاداری تکیه کنید که در صورت نیاز به کمک شما می شتابند.

فال امروز 11 بهمن ماه برای متولدین شهریور

غزل شماره 153 دیوان حافظ: سپیده دم که خسرو طلوع علم بر کوهها زد.

تعبیر غزل شماره 153 حافظ در طالع شما:

نیت قلبی شما محقق می شود اما صبر و سرعت و دقت می خواهد و برای رسیدن به هدف باید سخت تلاش کنید، به زودی پیروزی از آن شما خواهد شد. برو و توکل کن به خدا

به زودی به خوشبختی بزرگی دست خواهید یافت. از یاد خدا غافل نشوید و از تکبر و غرور دوری کنید تا در جایگاه خوبی که می گیرید بمانید. این دنیا فانی است پس مراقب رفتار خود باشید.

فال امروز 11 بهمن برای متولدین مهر

غزل شماره 392 از دیوان حافظ: تو می دانی حکومت چیست ای دوست دیدن

تعبیر غزل شماره 392 حافظ در فال شما:

از فرصت های ارزشمندی که ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید. از نفرت و ظلمتی که دل را تیره می کند برحذر باشید، از درهای صلح و هماهنگی با دیگران وارد شوید.

دوستان خوب و وفادار جواهرات گرانبهایی در زندگی هستند که بدون آنها رسیدن به هدف ممکن نخواهد بود. با دیگران صادق باشید تا نتایج خوبی را در زندگی ببینید.

فال امروز 11 بهمن برای متولدین آبان ماه

غزل شماره 37 دیوان حافظ: بیا، قصر امل، بنیان سخت و سست است

تعبیر غزل شماره 37 حافظ در طالع شما:

گذشته را رها کن و دیگر روزهای از دست رفته را زندگی نکن! بیشتر به رویاهای دست یافتنی فکر کنید و برای آینده تلاش کنید و به اهداف خود برسید.

مراقب ریا باشید. رویاهای دور و دست نیافتنی شما را سرگردان می کنند. از نعمت های خداوند نهایت استفاده را ببرید، اما دلبسته دنیای فانی نباشید.

همیشه سعی کنید تعادل را در زندگی حفظ کنید و به لذت بردن از زندگی راضی باشید.

فال امروز 11 بهمن برای متولدین آذر

غزل شماره 290 از دیوان حافظ: دلم گم شده و بی خبرم

تعبیر غزل شماره 290 حافظ در فال شما:

بر سر دوراهی قرار گرفته اید و شک و تردید دارید که در نتیجه تصمیم گیری برایتان سخت شده است. زندگی را سخت می کنید و در ناامیدی زندگی می کنید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.

فکر می کنی سختی هایی که کشیده ای از دست رفته و زندگی ات نتیجه ای ندارد، اما هر وقت ماهی را از آب بیرون بیاوری تازه است. از جایی که هستید شروع کنید و مسیر خود را برای رسیدن به هدف انتخاب کنید.

طالع بینی حافظ امروز 11 بهمن برای متولدین دی

غزل شماره 78 دیوان حافظ: دیدی که یار جز سر و ستم نداشت

تعبیر غزل شماره ۷۸ حافظ در فال شما:

آیا کاری انجام داده اید یا تصمیمی گرفته اید که پشیمان شده اید و خود را به خاطر آن سرزنش می کنید؟ شما در رسیدن به هدف خود شکست خورده اید و به این باور رسیده اید که هیچکس شما را نمی خواهد و برای هیچکس ارزشی ندارید.

همه چیز را به زمان بسپارید که شفای همه دردهای درمان نشده است. شکست آغاز پیروزی و موفقیت است. از شکست ها درس بگیرید و برای آینده ای روشن تلاش کنید. امید و توکلت به خدا باشه.

فال امروز 11 بهمن برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 360 از دیوان حافظ: از این خانه مخروبه تا خانه من

تعبیر غزل شماره 360 حافظ در طالع شما:

شما مشکلات زیادی داشته اید و سختی های زیادی را متحمل شده اید. همه این رنج ها و شکست ها تجربه خوبی برای شماست تا بتوانید در آینده از آنها برای پیروزی استفاده کنید.

مراقب تصمیمات عجولانه و ناگهانی باشید، کمی آینده نگری بد نیست! برای موفقیت با کارشناسان و بزرگان مشورت کنید و عجله نکنید.

فال امروز یازدهم بهمن ماه برای متولدین اسفت است

غزل شماره 211 دیوان حافظ: غسل می کرد و صورتش برافروخته بود

تعبیر غزل شماره 211 حافظ در طالع شما:

اگرچه به نظر می رسد که شما متحمل شکست و ضرر شده اید، اما این وضعیت دائمی نیست و دیر یا زود روزهای خوبی فرا خواهد رسید. ناامیدی را کنار بگذارید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

قدر دوستان صادق را بدانید و سعی کنید با مردم صادقانه و درست رفتار کنید. برای حل مشکلاتی که در راه رسیدن به هدف دارید با بزرگان مشورت کنید و عجله نکنید.

شما می توانید در پایین همین مطلب نظر خود را در مورد درستی یا نبودن فال خود بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید