کودکان را مجبور به نوشیدن شیر زیاد نکنید


وی با بیان اینکه هر کودکی که غذای سفره کامل می خورد نیازی به مصرف لیوان های زیادی شیر در روز ندارد، تصریح کرد: اگر کودکان بالای 2 سال غذاهای کامل مصرف کنند و لبنیات مانند ماست، کره و پنیر را بیشتر از شیر دوست داشته باشند، خیر اینطور نیست. یک مشکل برای آنها

وی با تاکید بر اینکه اگر فرزندمان به درستی بزرگ شود نباید اصرار کنیم که شیر زیاد بخورد، افزود: مصرف محصولات جایگزین مانند ماست نیز کلسیم مورد نیاز بدن را تامین می کند.

این متخصص اطفال و کودک با بیان اینکه برخی از کودکان به شیر حساسیت دارند، گفت: به عنوان مثال دستگاه گوارش برخی افراد با شیر سازگار نیست و آنها را آزار می دهد و یا برخی از افراد به شیر یا قند لاکتوز حساسیت دارند باعث ناراحتی گوارشی آنها می شود.

وی با بیان اینکه کودکانی که حبوباتی مانند عدس، تخم مرغ و لبنیات را در رژیم غذایی خود دارند و به طور کامل مصرف می کنند، نگران دریافت پروتئین نباشند، اذعان داشت: اصرار بیش از حد خانواده ها به مصرف برخی از مواد غذایی از جمله شیر، استرس و استرس را به دنبال دارد. استرس روانی در کودکان

کاظمی با بیان اینکه مصرف زیاد تنقلات و میوه جات مصرف مواد غذایی را نمی دهد، خاطرنشان کرد: مصرف هر ماده غذایی مورد تایید است و تاکید می شود مصرف 5 واحد میوه در روز توصیه می شود و مصرف زیاد آن را توصیه نمی کنیم. آی تی.

دیدگاهتان را بنویسید