جنجال های هفته از درگیری مجیدی در باشگاه استقلال تا یحیی مدیریت پرسپولیس/شکایت نوروزی تیم ملی فوتبال بدون سرمربی!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته در ورزش را بررسی می کنیم.

عذرخواهی ستاره پاریس با بلندگوی دستی!

پس از سوت پایان بازی پاری سن ژرمن مقابل موناکو، کارکنان کمپه که در کنار زمین ایستاده بودند، بلندگوی دستی را برای تشویق و کوک کردن هواداران برداشتند و برای دقایقی با آنها صحبت کردند. . در حالی که دکل ها هنوز می سوختند. مدافع 27 ساله پاریسی ها هواداران را به آرامش دعوت کرد و قول داد تیمش در بازی حساس مقابل بایرن و بازی های بعدی تلاش بیشتری کرده و بهتر نشان دهد. پارسی سن ژرمن در این بازی با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

تحقیر رئیس فراری فدراسیون بوکس

صادق روحی یکی از بوکسورهای قدیمی تیم ملی در یکی از برنامه های تلویزیونی عربستان اینترنشنال مواضع تندی علیه حسین ثوری رئیس فراری فدراسیون بوکس گرفت و این فرد را به ریاکاری، ضرب و شتم و… متهم کرد. در همان زمان ثوری فکر می کرد آن طرف آب همه برایش مشروب باز می کنند و هر کاری می کنند، اما این رئیس فراری فدراسیون آن طرف آب و توسط رسانه های ضد جمهوری اسلامی تحقیر شد. ایران، به طوری که تحقیر او بیش از پیش ثابت شد.

تیم ملی فوتبال نوروزی بدون مربی!

تیم ملی فوتبال کشورمان روزهای جالبی را پشت سر می گذارد و در حالی که این تیم هنوز مربی اولی ندارد، بازی های تدارکاتی آنها یکی پس از دیگری در راه است! این در حالی است که تیم ملی قبلا مربی داشت اما بازی تدارکاتی نداشت و مدام به دنبال حریف تدارکاتی بودیم تا تیم ملی بازی کند اما حالا تیم عراق به تهران می آید و ملی پوش روسیه. تیم ما در 2 یا 3 فروردین با تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران یک بازی دوستانه دارد اما در این فصل فوتبال فقط یک مشکل داریم و آن نداشتن مربی اول برای تیم ملی است!

تعویق فعالیت های ورزشی در ترکیه به مدت 3 ماه

فعالیت‌های ورزشی در ترکیه سه ماه است که متوقف شده است و ترک‌ها نمی‌دانند وضعیت چه زمانی به حالت عادی برمی‌گردد و با توجه به گستردگی فاجعه زلزله و اینکه تعداد قربانیان و خسارات اقتصادی زیاد است، می‌توانند مسابقات بین‌المللی خود را از سر بگیرند. این زمین لرزه جان بیش از 30 هزار نفر را گرفت.

سیو شگفت انگیز فتح الله زاده از ساپیدو

علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال در پی اعلام محرومیت ساپینتو به دلیل رفتار این مربی در کرمان، به شدت از سرمربی پرتغالی خود دفاع کرد و در بخشی از صحبت های خود گفت: احساس می کنم موفقیت و درخشش استقلال است. برای برخی گران شده و در عین حال با پیروزی های پی در پی استقلال روند حاشیه سازی برای تیم ما آغاز شده است. از بازی های زیادی تاکنون به دلایل مختلف سعی کرده اند برای استقلالی ها مشکل ایجاد کنند و این قطار متحرک را در خیال خود سنگ اندازی کنند اما این یک خیال باطل است چرا که استقلال متحد و قدرتمند جلو می رود و هیچ چیز نمی تواند جلوی آن را بگیرد. از تیم ما”.

فتح الله زاده البته در پاسخ به صحبت های ساپیدو در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پیکان، گفت: منظور ساپیدو حیوانی نبود که در فارسی منظور می شود، او مردمی را مخاطب قرار می داد که انسانی فکر نمی کنند. بعد انصافا جلوی باجه و بقیه شرکت اینطوری توهین میکنن عکس العملی نداری؟

گلایه های آقا صمد

صمد مرفاوی مربی تیم جوانان در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی دل باز کرد و گفت: راستش را بخواهید وضعیت تیم ملی 9 روز مانده به اعزام خوب نیست. ما پیشنهاد دادیم که به ترکیه برویم اما فدراسیون گفت که می خواهند تیم را به پرتغال بفرستند، بعد نه ترکیه و نه پرتغال برنامه ریزی نشد.

وی افزود: سرما باعث شد چند روز در سالن تمرین کنیم. الان هم که در کمپ هستیم هر 3 زمین اینجا پوشیده از برف است و برای تمرین مناسب نیست. من فقط دو درخواست از آقای تاج داشتم، یکی اردوی خارجی قبل از ماموریت و دومی حضور بازیکنان در اردو، شاید خیلی از بیرون فکر می کنند که با برنامه از پیش تعیین شده پیش می رویم.

درگیری مجیدی در باشگاه استقلال

فرزند مجیدی برادر سرمربی سابق استقلال این هفته برای دریافت درخواست خود به باشگاه استقلال رفت و در واقع کار به درگیری لفظی و کمی فیزیکی کشیده شد! برخی از کارکنان باشگاه نیز برای رفع این مشکل با پلیس تماس گرفتند، فرزاد مجیدی از زمانی که هدایت استقلال را برعهده داشت مطالباتی دارد اما با وجود رایزنی با باشگاه هنوز این مطالبات پرداخت نشده است.

گلایه استانداران پرسپولیس از گل محمدی

اعتراض مدیران باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی سرمربی این تیم و مدیران باشگاه معتقدند مصاحبه های پرحاشیه گل محمدی به یکی از عوامل فروپاشی این تیم و نتایج اخیر به ویژه باخت به هواداران تهرانی در هفته بیستم نیز مربوط می شود. محمدی گفت روی تیم تمرکز نمی کنی!

بهترین بازیکن سال آسیا سرباز شد

عمر عبدالرحمن بهترین فوتبالیست آسیا در سال 2016 عازم خدمت سربازی شد، عبدالرحمن دوران طلایی خود را در العین امارات سپری می کرد و توانست با این تیم جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کند. این ستاره اماراتی سابقه بازی در تیم های الهلال عربستان، الجزیره امارات و شباب الاهلی دبی را در کارنامه دارد.

عموری اکنون بازیکن الوصل امارات است. ستاره اماراتی در 31 سالگی وارد ارتش شد و باید 11 سال در ارتش امارات خدمت کند. پس از خروج از العین در سال 2018 و به مقصد الهلال، پای چپ نقش اماراتی رباط صلیبی او پاره شد و افت او آغاز شد. او پس از این مصدومیت شدید نتوانست به دوران طلایی خود بازگردد.

بارسا به داوران لالیگا رشوه داد!

به گزارش روزنامه AS España، خوزه ماریا انریکه نگریرا، داور سابق فوتبال اسپانیا که بین سال‌های 2016 تا 2018 به مدت 13 فصل در لالیگا قضاوت کرد، حداقل برای سه فصل 1.4 میلیون یورو از بارسلونا دریافت کرده است. مقامات قضایی اسپانیا در حال بررسی پرونده جنجالی رشوه دادن به داوران هستند.

هنگامی که او بازنشسته شد، داور به اداره کالج داوران کاتالونیا ادامه داد و سپس تا می 2018 به عنوان نایب رئیس کمیته فنی داوران، دست راست ویکتوریا سانچز آرمینو بود. او در حالی که این سمت نهادی را بر عهده داشت، از FCB نیز درآمد کسب کرد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول توصیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید