آیا امکان بازیابی چت ها و پیام های حذف شده تلگرام وجود دارد؟


تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب مبتنی بر ابر است که ثابت شده است جایگزین همه پیام رسان های فعلی می شود. به روز رسانی مداوم با ویژگی های جالب، امکان ارسال فایل های حجیم، ایجاد چت مخفی یا امکان داشتن چندین حساب کاربری به طور همزمان تنها بخشی از ویژگی های این پلتفرم محبوب است. اگرچه این پلتفرم در ایران قربانی فیلترینگ شده است، اما همچنان بسیاری از کاربران آن را به سایر پیام رسان ها ترجیح می دهند.

اگر شما نیز از این برنامه استفاده می کنید، احتمالاً این شانس را داشته اید که یک چت یا پیام را کاملاً تصادفی حذف کنید. در این صورت چه باید کرد؟ آیا امکان بازیابی پیام های حذف شده تلگرام وجود دارد؟ اگر در چنین شرایطی هستید و به دنبال راهی برای بازیابی پیام های خود هستید، باید بدانید که روش های مختلفی وجود دارد. در این مقاله به بررسی تمامی روش های ممکن و ساده برای بازیابی پیام های تلگرام می پردازیم تا شانس بازیابی پیام های خود را داشته باشید.

آیا راهی برای بازیابی پیام های پاک شده در چت تلگرام وجود دارد؟

فرقی نمی‌کند پیام‌ها را به طور تصادفی یا عمدی حذف کرده باشید، خوشبختانه راه‌های آسان و موثری برای بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام در اندروید و آیفون وجود دارد. چه از برنامه تلگرام برای بازیابی اطلاعات استفاده کنید یا به یک نرم افزار خارجی بروید، در هر صورت، اگر خوب باشید، می توانید پیام ها یا چت ها یا حتی تصاویر و ویدیوها را بازیابی کنید. با این حال، نکات مهمی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

شاید بدانید که تلگرام به شما اجازه می دهد پیام های هر دو طرف را حذف کنید. لازم به ذکر است که اگر پیام ها برای هر دو طرف حذف شوند، متاسفانه قابل بازیابی نیستند. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد کار با تلگرام نیاز دارید، مقاله آموزش تلگرام را از دست ندهید.

مشکل اصلی کاربران تلگرام ارسال فایل های پشتیبانی برای پیام های موجود است. زیرا پیام ها به عنوان یک فایل پشتیبان در دستگاه های اندروید و آیفون ذخیره نمی شوند. هر چند نگران نباشید! با راه حل های زیر، علاوه بر نحوه بازیابی پیام های حذف شده تلگرام در اندروید و آیفون، می توانید عکس ها، فیلم ها و فایل های حذف شده را بازیابی کنید.

بازیابی پیام های حذف شده تلگرام با استخراج اطلاعات (بهترین روش)

بهترین روشی که ما قبل از انجام راه حل های دیگر توصیه می کنیم، استفاده از Data Extraction است. برای این کار نیازی به نرم افزار خارجی ندارید و فقط به یک کامپیوتر یا لپ تاپ با دسترسی اینترنت نیاز دارید تا دسکتاپ تلگرام را روی آن نصب کنید و بقیه مراحل را ادامه دهید.

ابتدا تلگرام دسکتاپ را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. در صفحه اصلی تلگرام، جایی که چت ها، گروه ها و کانال ها را می بینید، روی نماد سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

در پنجره جدید به Advanced بروید. در این قسمت می توانید دانلود خودکار فایل های تلگرام را فعال یا غیرفعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید