جزئیات تشکیل مونتاژ رستا/کارمزد اتمام انجام شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه این نمایشگاهرستاامروز با حضور سعید مقیسه رئیس سترا و حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز یکشنبه 23 اسفندماه برگزار شد.

مجری این مراسم مصطفی امامی بود و گزیده هایی از این برنامه قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

سعید مقیسه رئیس ساترا وی در این جمع بندی با اشاره به نمایشگاه رسانه های سمعی و بصری ایران اظهار داشت که در این نمایشگاه سکوهایی از ساترا آنها به همراه برخی در مرخصی بودند سازمان های و شرکت های شتاب دهنده که به 100 غرفه رسید. قطعات رادیویی و تلویزیونی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی برگزاری کارگاه ها و نشست های نمایشگاه را برجسته کرد و یادآور شد: این نمایشگاه سمینارهای علمی، کارگاه های مهارت آموزی و میزگردهای مختلف را با حضور مسئولان و کارشناسان برگزار کرد.

مقیسه درباره محتوای این جلسات نیز گفت: شاخص های ارزیابی تریبون ها، تدوین قوانین و مقررات جهانی رسانه های صوتی و تصویری از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح شد.

رئیس ساترا در مجموعه آومیک وی خاطرنشان کرد: آومیک میانی بین ساترا و پلتفرم های دارای مجوز در گزارش هستند و نتایج ارزیابی های این مجموعه منجر به حمایت از شرکت ها و پلتفرم ها می شود.

مقایسه آن با بیان اینکه اتفاق مهم نمایشگاه، تشکیل مجمع است رستا بود، اظهار داشت: جزئیات این انجمن در سایت است ساترا بارگذاری شده است و نمایندگان پلتفرم های دارای مجوز می توانند برای حضور در شورای راهبردی کنوانسیون نامزدی خود را اعلام کنند. این مجمع حدود 13 کمیته خواهد داشت که عبارتند از کمیته صدور مجوز تولید، کمیته صدور مجوز انتشار، ضد رقابتحل اختلاف، رسیدگی به تخلفات، کمیته پشتیبانی صدا و سیما و حمایت دولتی از جمله این کمیته ها هستند. این کمیته ها مقرراتی را وضع می کنند یا به مشکلات رسیدگی می کنند.

در بخشی از این مراسم از مدیران سکو از جمله اصحاب رسانه تجلیل شد تئاترهورشاد، کشاورز پلاس، تکای، روستا تی او، باد صبا، آره تی او، بانک صدای گویندگان، صنعت تی او و رسانه ها سمینار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید