شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون های مساجد لرستان تشکیل می شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، ابراهیم بهروج در نشست کمیته مساجد استان لرستان با اشاره به اهمیت هم افزایی دستگاه های فرهنگی گفت: همکاری همه دستگاه های فرهنگی برای احیای کارکرد مساجد ضروری است.

معاون فرهنگی، علمی و آموزشی ستاد استان لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان افزود: مسجد سنگر در مقابل توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در حوزه مساجد، افزود: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. از برنامه های ستاد امر به معروف . . و شر.

بهروج ادامه داد: برگزاری مناظره در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند نقش مهمی در رونق فعالیت های فرهنگی مسجد محور داشته باشد و از بی تفاوتی در جامعه جلوگیری کند.

وی همچنین به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب و آگاهی بخشی در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمیته 10 شب از 10 مسجد دهه فجر را با یک برنامه اجرا می کند. با رویکرد بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر آماده نفی و تبیین طرح جامع طهارت و حجاب است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول توصیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید