طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست؟

وردپرس (WordPress) یک قابل انعطاف افزار اوپن سورس(open source) هست که به وسیله آن می‌توانید وب سایت، وبلاگ یا این که اپلیکیشن بسازید. خصوصیت اوپن سورس بودن همین قابلیت را به عضو می دهد که به کدها دسترسی داشته باشد. به ابلاغ دیگر وردپرس یک سیستم مدیر محتواست که از قالب های متعددی تشکیل شده هست و عضو سوای داشتن علم اول برنامه تلویزیونی نویسی می تواند یک وب سایت طراحی کند. در ادامه سال 2004 او‌لین ورژن از وردپرس منتشر شد. در ادامه سال 2005، توسعه‌ی وردپرس از وضعیت فردی خارج آمد و همین قابلیت آماده شد که همه‌ی برنامه تلویزیونی ‌نویسان وب بتوانند در ادامه توسعه‌ی آن نقشی ایفا کنند. نتیجه‌ی همین تغییرات، CMS قدرتمندی هست که در ادامه طراحی وب سایت ها نقش متعددی ایفا میکند.

 

ویژگی های وردپرس

ویژگی های وردپرس

کاربردهای وردپرس

وبلاگ مهم‌ترین خصوصیت همه‌ی بلاگ‌ها همین هست که آراسته در ادامه آن‌ها مطالب و مقالات تازه بارگذاری می‌شود. براین اساس وردپرس آیتم لطف به جهت وبلاگ ها هستند.

فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید با کارگزاشتن یک افزونه وردپرس فروشگاهی، وب سایت وردپرسی خویش را تبدیل به یک مغازه وردپرسی کنید.

وب وب سایت شرکتی وب سایت‌های شرکتی که معمولا از چندین برگه به جهت معرفی به دست آوردن و امور تشکیل می‌شوند، به راحتی با وردپرس قابل تولید شدن هستند.

وب وب سایت نمونه‌کار شما میتوانید به جهت اکران مثال کارهای خویش در ادامه حوزه های مختلف

با به کارگیری از وردپرس یک وب سایت تولید کنید.

 

تالار گفتگو تالارهای مذاکره وب سایت‌هایی میباشند که اعضا در ادامه آن‌ها می‌توانند در ادامه گزینه موضوعات گوناگون مذاکره کرده و به پرسش ها یکدیگر جواب دهند. همین وب سایت‌ها به راحتی با وردپرس قابل تولید هستند.

زبان برنامه تلویزیونی نویسی وردپرس

وردپرس با گویش های برنامه تلویزیونی نویسی گوناگون از گزاره PHP گسترش دیتا شده است. همین پلتفرم، همینطور از زبان‌های HTML، CSS و JavaScript هم به کارگیری می‌کند.

 

 

 

سئو (فروشگاه و طراحی وب سایت و وردپرس دیجیتال مارکتینگ نیز تگ)

 

توی همین پک فوق العاده، Search Engine Optimization منش جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا این که پک دیگه ای نیکی دیدی نیکی شنیدی! سوای هیچ کلاسی صدر نتیجه های google باش، متاع یا این که خدماتت منش تو دیده تمامی کن یا این که ابدا پول در ادامه بیار! 

 

 

 

افزونه های وردپرس

افزونه یا این که پلاگین در ادامه واقع قابل انعطاف افزارهای کوچکی میباشند که میتوانند وب سایت شما را گسترش دهند و امکاناتی در ادامه اختیار شما قرار دهند. در ادامه ادامه بعضا از مهمترین افزونه های وردپرس معرفی شده اند:

 

افزونه Jetpack

افزونه Word fence Security

افزونه Google Analytics for WordPress

افزونه Yoast

افزونه Akismet

افزونه Elementor

افزونه WPForms

افزونه UpdraftPlus

افزونه Optimole

افزونه WP Rocket

افزونه Redirection

قالب وردپرس

قالب وردپرس ابزاری به جهت تغییر و تحول چیدمان و طرح‌بندی وب وب سایت شماست. ابزار قالب همین قابلیت را به شما می دهد ظواهر وب سایت خویش شامل طرح، تایپوگرافی، رنگ و بقیه عنصرها طراحی را سفارشی کنید.

 

مخزن وردپرس

به بخش مرکزی وردپرس که ارائه‌دهنده قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس (Plugins) است، مخزن وردپرس می‌گویند.

 

اگر فعالیت با وردپرس و خط مش اندازی وب سایت را بلد نیستید ویدیوی ذیل را ببینید:

 

 

 

 

مهارت های اضطراری به جهت طراحی وب سایت با وردپرس

آشنایی با فضای وب

انتخاب اسم مطلوب به جهت وب سایت، خرید کردن دامنه و میزبانی وب (هاست)

نصب وردپرس و شناخت با رابط کاربری آن

انتخاب یک قالب وردپرسی مطلوب بر شالوده گونه کار وب سایت

انتخاب مهم‌ترین افزونه‌های کاربردی وردپرس به جهت سایت

ساخت صفحه ها کلیدی سایت

ایجاد وبلاگ در ادامه سایت، ایجاد محتوا و سئو

مزایای طراحی وب سایت با وردپرس (اینفوگرافی)

 

دانلود دروس تدریس طراحی وب سایت با وردپرس

در اینجا ما‌درها دو گونه تدریس قرار دیتا ایم. بسته به سلیقه تان با هر سبک معلم که ریلکس خیس میباشید آن را به جهت یادگیری تعیین نمایید یا این که می توانید از هر دو تدریس به کارگیری نمایید. تماما به خودتان بستگی دارد.

 

دقت نمایید چنانچه محفظه وردپرس شما مشابه همین تدریس یا این که هر تدریس دیگری در ادامه internet نمیباشد به اندازه ست پلاگین ویرایشگر کلاسیک را بر روی وردپرس کارگزاشتن کنید.

 

برای بازدید خوبتر ویدیوها در ادامه موبایل، تلفن همراه را افقی نگه دارید. در ضمن پیوند دانلود هر ویدیویی بر روی خویش ویدیو قرار دارد. خوبتر هست وی پی ان شفاف نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید