مظلومی: گالنویی و نکونام می توانند سرمربی تیم ملی شوند/ کمیته فنی فدراسیون شکست خورد!


پرویز مظلومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نقش اعضای این کمیته در روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اظهار کرد: من در کمیته فنی بودم اما الان نگو. آیا ما هنوز عضو این کمیته هستیم یا نه. برای انتخاب سرمربی تیم ملی از ما نظری نخواسته اند. از قضا با مهدی تاج و نبی رابطه خیلی خوبی دارم. ناگفته نماند که من مخالف نظر فنی اعضای هیات مدیره فدراسیون هستم. قابل احترام هستند اما به هر حال باید از نظر فردی که خاک این فوتبال را خورده و می تواند کمک کند استفاده شود. در حال حاضر کمیته فنی در این مورد تاخیر دارد!

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما مربی بعدی تیم ملی باید خارجی باشد یا داخلی؟ در حال حاضر باشگاه استقلال به خاطر مربی خارجی درگیر مسائل ارزی است و می دانیم چه مشکلاتی وجود دارد. فدراسیون فوتبال قطعا این مشکل را خواهد داشت. فدراسیون فوتبال باید به یک مربی ایرانی تا جام ملت های آسیا فرصت بدهد و کیفیت او را بسنجید. الان وقت بازی با نام مربیان نیست. اگر کسی مد نظر فدراسیون فوتبال است سریعتر عمل کند و قراردادش را امضا کند. نباید شأن مربی و تیم ملی را پایین بیاورند و این درست نیست.

عضو سابق کمیته فنی درباره انتخابی های تیم ملی گفت: همه مربیان ایرانی قابل احترام هستند اما 2 مربی می توانند همین الان اولین مربی تیم ملی شوند. امیر قلعه نویی و جواد نکونام. گالنویی تجربه زیادی دارد اما حالا در تیم گل گهر کار می کند و قرارداد دارد. جواد نکونام آزاد است و می تواند سرمربی تیم ملی شود. او هم تجربه دارد و هم شخصیت. بیشتر بازیکنان تیم ملی با نکونام رابطه خوبی دارند و او گزینه خوبی است. فدراسیون هم می تواند با باشگاه گل گهر مذاکره کند و در نهایت یکی از این دو مربی را انتخاب کند. باز هم تاکید می کنم که نباید با مربی بازی کرد. اینقدر به هم نخورید و چون برای اولین اردو وقت ندارید سریع یک مربی جدید معرفی کنید.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول توصیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید