پزشک کاخ سفید از جراحی جدید سرطان بایدن خبر داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از را BC News، Dr. کوین کانرپزشک کاخ سفید روز جمعه از درمان سرطان «جو بایدنرئیس جمهور آمریکا اعلام کرد و در مورد آسیبی که ماه گذشته در قفسه سینه رخ داده است، گفت بایدن برداشته شد، سرطانی بود.

کانر او گفت: همانطور که انتظار می رفت. بیوپسی او تایید کرد که تمام بافت سرطانی با موفقیت برداشته شد. هیچ درمان دیگری برای رئیس جمهور لازم نیست».

کانر او توضیح داد: «مکان بیوپسی او به خوبی بهبود یافته است و رئیس جمهور به نظارت بر پوست به عنوان بخشی از مراقبت های بهداشتی جامع ادامه خواهد داد.

بایدن در 25 بهمن، یعنی حدود سه هفته پیش، جراحی پزشکی در مرکز پزشکی نظامی والتر رید او ساخت. بایدن او با 80 سال سن مسن ترین رئیس جمهور آمریکاست.

پزشک کاخ سفید پس از معاینه بایدن برای انجام وظیفه اعلام آمادگی کرد و می تواند بدون مرخصی انجام وظیفه کند.

فرزند دختر بایدنشوهر بایدن همچنین در ژانویه، حدود دو ماه پیش، او تحت عمل جراحی قرار گرفت تا یک ضایعه پوستی سرطانی بالای چشم راستش که در یک غربالگری معمول سرطان پوست کشف شده بود، برداشته شود.

پیش از این، رینی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید و سخنگوی جمهوری خواه، گفته بود که وضعیت روانی جو رو به وخامت است. بایدنرئیس جمهور آمریکا کل کشور را تهدید می کند!

جکسون در حساب توییتر خود نوشت: این وحشتناک است. بایدناو رئیس جمهور کشور ما است. او اغلب نمی داند کجاست! و هر روز ما را به یک جنگ تمام عیار با روسیه و چین نزدیکتر می کند. زوال عقل او مردم را می کشد!

جکسون که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و دونالد ترامپ (تا سال 2018) پزشک کاخ سفید بود، به دلیل افشا نکردن حقیقت در مورد شرایط روانی زودتر از دولت فعلی ایالات متحده بود. بایدنانتقاد کرده بود

کاخ سفید در اوایل این ماه بر اساس سوابق پزشکی و “معاینه فیزیکی کامل”، خلاصه‌ای از وضعیت جسمانی و وضعیت سلامتی بایدن ارائه شد که بر اساس آن رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان “مردی سالم و با نشاط 80 ساله” با ظرفیت کافی برای انجام وظایف خود معرفی شد.

جکسون در پاسخ به گزارش تناسب اندام بایدنگفت که بازرسی دارو”خنده دار“پوشش” شده است. وی همچنین اشاره کرد که بایدنبرخلاف ترامپ، او آزمون «شناختی» نداد و استدلال کرد که توانایی «استدلال و استدلال در رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید» وجود دارد. زیل و نباید رئیس قدرت باشد.

طبق نظرسنجی ماه گذشته موسسه هاروارد کپس هریس، حدود 57 درصد از آمریکایی ها به سلامت روان فکر می کنند. بایدن آنها شک دارند و 67 درصد فکر می کنند که او برای رهبری این کشور خیلی پیر است.

دیدگاهتان را بنویسید