خوابگاه های دانشجویی در حال تجمیع هستند/ قول دادیم دانشجوی متاهل بی خانمان نشود



رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه قول دادیم دانشجوی متاهل بدون خوابگاه نمانند و کسانی که در این زمینه مشکل دارند با مطب من تماس بگیرند، تاکید کرد.

دکتر حسین کناتی در گفت وگو با ایسنا وی ضمن ذکر گفت: پس از بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه. در زمینه خوابگاه های دانشجویی برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت را آغاز کرده ایم و برنامه های کوتاه مدتی را نیز آغاز کرده ایم که شامل تعمیرات در محوطه خوابگاه و تامین نیازهای اولیه بوده و بر همین اساس امکانات رفاهی دانشجویی در حال بهبود است. برنامه؛ برآورد ما سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری در این موضوع در فاز اول یا پروژه های کوتاه مدت است که تاکنون پنج میلیارد آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پس از اتمام فاز بهره برداری کوتاه مدت از خوابگاه های رفاهی و دانشجویی، بلافاصله فاز بلندمدت برنامه ها را اجرا می کنیم که برای آن به 1000 میلیارد دلار اعتبار نیاز داریم. بر اساس این برنامه، خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمعی در خیابان فردوس ادغام می‌شود و کمیت و کیفیت خوابگاه‌ها را به‌طور اساسی ارتقا می‌دهیم. سعی می کنیم هیچ دانش آموزی را بی خانمان نگذاریم.

دکتر. قناعتی از برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای تامین 100 درصدی مایحتاج خوابگاه های دانشجویان متاهل خبر داد و گفت: از این رو فضاهایی را اجاره کردیم تا هیچ دانشجوی متاهلی بدون خوابگاه نماند و اگر دانشجویی در این زمینه مشکل داشت. می توانید با دفتر من تماس بگیرید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: قول داده بودیم هیچ دانشجوی متاهلی که متقاضی خوابگاه باشد آواره نشود. امیدواریم با تکمیل پروژه خوابگاه در خیابان فردوس، تمامی خوابگاه های پراکنده در سطح شهر یکپارچه شوند.

وی در خصوص وضعیت تحصیل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از ابتدای ترم تحصیلی درصدی از آموزش دانشجویان را به صورت حضوری انجام داده است و آموزش غیر حضوری در این دانشگاه ممنوع شده است. زیرا این روش تدریس موثر نیست و معلم باید در ساعات آموزشی در اینترنت حضور داشته باشد و تبادل نظر بین دانش آموزان و معلمان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ترم جدید 100 درصد به صورت حضوری است و دانشجویانی که کارآموز و دستیار هستند باید در کلاس حضور داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: به طور کلی دانشجویان تخصصی، پیراپزشکی، پرستاری و پزشکی به صورت حضوری آموزش می بینند و دوره های تئوری می تواند ترکیبی از دوره های آنلاین و حضوری باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید